Najnowsze
Monitoring jako narzędzie do... zwiększania sprzedaży
Inteligentny monitoring realizowany przez sklepowe kamery można z powodzeniem wykorzystać w celach marketingowych i sprzedażowych.
Cyberbezpieczeństwo 2020: trendy, wyzwania, zagrożenia [RELACJA]
W sposobie wykorzystywania rozwiązań technologicznych w biznesie zaszły w ostatnich latach ważne i duże zmiany. Na konferencji odpowiadamy zatem na pytanie, jak w najbliższej przyszłości zadbać o odpowiedni poziom cyberbezpieczeństwa w firmie?
Klucz do efektywności
Nowe technologie w połączeniu z rozwiązaniami społecznościowymi napędzają rozwój narzędzi komunikacyjnych, umożliwiając takie formy współpracy, o jakich jeszcze niedawno nikomu się nie śniło. W efekcie firmowe zespoły stają się coraz skuteczniejsze i zwinniejsze.
Nowy krajobraz marketingu, czyli 5. raport Salesforce
Przed pięcioma laty Salesforce opublikował pierwszy raport "State of marketing" dotyczący marketingu. Po tych kilku edycjach badania można zauważyć wyraźne zmiany i kluczowe trendy.
Przegalińska: komunikacja jest ważniejsza od algorytmu
Dziś działy IT są kluczowe w każdej firmie i organizacji, ale nie można ich zostawiać samych sobie.
Konferencja ML in PL – uczenie maszynowe
To trzecia edycja konferencji, wcześniej znanej pod nazwą PL in ML: Polish View on Machine Learning. Wydarzenie odbędzie się w dniach 22-25 listopada w Warszawie, a jego główną tematyką jest szeroko pojęta dziedzina uczenia maszynowego.
Pięć wskazówek dla liderów w cyfrowym świecie
Czasy gwałtownych przemian wymagają nowego modelu przywództwa.
To już działa: ładowanie samochodu elektrycznego w 10 minut
CZY WIESZ, ŻE: czas ładowania samochodu elektrycznego jest już podobny do czasu tankowania.
Liderzy, nie chowajcie się za danymi!
W ostatnim czasie liderzy często podpierają się narzędziami cyfrowymi niczym laską. Zamiast tego powinni skoncentrować się na kontaktach międzyludzkich.
Maszyna kontra człowiek – dlaczego szukając nowych klientów, warto zaufać tej pierwszej?
Lekarz powinien leczyć ludzi, architekt projektować domy, a reklamy ich usług robić się same – to często powtarzane zdanie stało się mottem projektu FastTony.es.