Najnowsze
Jak wygrywać za pomocą technologii?
Jak zadbać o unikalne doświadczenia klienta w świecie, w którym rozwiązania cyfrowe zyskują na znaczeniu.
Awangarda cyfrowa stawia na liderów IT
Aż 82% polskich organizacji przeprowadziło już transformację cyfrową lub ma ją w planach. Najczęściej zarządza nią lider IT.
Problemy, jakie sprawia robotyzacja: 14 tysięcy poważnych wypadków w zakładach Amazonu tylko w 2019 roku
Robotyzacja i automatyzacja to przyszłość, a w coraz większym stopniu także teraźniejszość wielu firm, nie tylko przemysłowych. To ważna, a nawet jedyna droga rozwoju pewnych gałęzi biznesu, jednak nie znaczy to, że jest to droga prosta.
Jak zarządzać emocjami w pracy?
Okazywanie emocji najczęściej uznawane jest za zachowanie nieprofesjonalne. Jest to jednak mylne przeświadczenie.
Transformacja cyfrowych spotkań
Przez lockdown część imprez została odwołana, a pozostałe odbywają się w sieci lub w formie hybrydowej. Co niesie przyszłość dla ich organizatorów?
Podróż klienta w e-commerce. Przykłady doświadczeń zintegrowanych
Jak dbać o ty by doświadczenie klienta e-commerce, w różnych kanałach kontaktu z marką, było spójne?O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.
Nie tylko praca zdalna: 10 trendów, które wygrały z pandemią
Przedstawiamy 10 branż, którym pandemiczne tsunami nie tylko nie zaszkodziło, ale wręcz dodało wiatru w żagle
Nie tylko praca zdalna: 10 trendów, które wygrały z pandemią
Przedstawiamy 10 branż, którym pandemiczne tsunami nie tylko nie zaszkodziło, ale wręcz dodało wiatru w żagle
Płatności coraz bardziej cyfrowe
Częściej korzystamy z płatności elektronicznych, jednak ciągle widoczne jest przywiązanie do gotówki.
Rasmus Hougaard: Neuroprzywództwo w biznesie i zarządzaniu
Neuroprzywództwo to rozumienie tego, w jaki sposób działają nasze mózgi, i wykorzystywanie tej wiedzy w kierowaniu zespołem.