W 2021 roku rynek motoryzacyjny zaskoczył wszystkich. Większość trendów, które były pewne jeszcze dwa lata temu, całkowicie lub częściowo się zmieniła. Jaki będzie 2022 rok? Jak się do niego przygotować?
Brak nowych samochodów, rekordy rejestracji samochodów sprowadzonych, wydłużające się kolejki w serwisach, rosnące ceny samochodów nowych i używanych. To tylko kilka wniosków płynących z 2021 roku. Co przyniesie 2022 rok w zarządzaniu flotą? Analizy nowych trendów rynku motoryzacyjnego podjęli się Adam Karpiński, Prezes Inter Cars Fleet Services Sp. z o.o. i Paweł Kubisiak, Editor‑at‑Large, ICAN Institute.
Jak zadbać o mobilność floty w sytuacji braku nowych samochodów?
Jak w sytuacji rosnących cen samochodów optymalizować koszty floty?
Jakie są najlepsze praktyki rynkowe w zakresie zarządzania flotą i serwisowania pojazdów?
Jak zadbać o bezpieczeństwo użytkowników, gdy nasza flota jest coraz starsza?
Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:
W webinarium wzięli udział:
Adam Karpiński, prezes Inter Cars Fleet Services Sp. z o.o.
Od 2002 związany z Inter Cars SA, gdzie od zera stworzył najlepszy na rynku program do zarządzaniem flotą samochodową. Obecnie rozwija firmę w kierunku wykorzystania technologii i analizy big data, które pozwolą na generowanie jeszcze większych oszczędności u Klientów. Swoją karierę zawodową zaczynał w sieciach szybkiej obsługi pojazdów Kwik Fit i Max Auto Express jako sprzedawca, a później rozwijał się jako menedżer. Rocznik 1975, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, jednak swoje zawodowe życie od początku związał z rynkiem motoryzacyjnym. Zapalony gracz w golfa i koszykówkę.
Paweł Kubisiak, Editor‑at‑Large, ICAN Institute
Dziennikarz i analityk biznesowy, związany z polską edycją „Harvard Business Review Polska” w roli zastępcy redaktora naczelnego, następnie redaktor merytoryczny „ICAN Management Review”. Wcześniej był m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” oraz współtwórcą i wydawcą takich serwisów jak pb.pl i newsweek.pl. Specjalizuje się w obszarze strategii biznesowych i zarządzania, jest ekspertem w zakresie opracowywania studiów przypadku i raportów analitycznych dotyczących przedsięwzięć biznesowych.