Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Zanim sprzedasz, daj coś od siebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze – efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii.

O tym, jak osiągnąć mistrzowski poziom na takich platformach jak LinkedIn, opowiada Barbara Giamanco, światowy ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w sprzedaży.

Przed ośmiu laty napisała pani wraz z Joan C. Curtis książkę The New Handshake: Sales Meets Social Media, która pokazuje, jak zmieniła się sprzedaż i jaką rolę odgrywają w niej media społecznościowe. Czy od tego czasu sprzedaż uległa dalszym cyfrowym przeobrażeniom?

Kilka lat przed publikacją tej książki dołączyłam do LinkedIn i już wówczas zrozumiałam, że tę platformę można wykorzystać nie tylko do poszukiwania pracy, ale również do nawiązywania relacji z ludźmi, którzy mogą zostać naszymi klientami.

Od wydania naszej książki sporo się zmieniło, choć starałyśmy się wyprzedzać ówczesne trendy. Zmianom uległ zarówno sposób dokonywania zakupów, jak i oczekiwania kupujących wobec sprzedawców. Trudniejszy stał się kontakt z klientami ze względu na możliwość blokowania nieznanych numerów telefonów oraz niepożądanych maili. Wciąż zmienia się sposób korzystania z mediów społecznościowych. Najbardziej jednak zaskoczyło mnie to, że sprzedawcy nadal nie traktują ich jako istotnego kanału sprzedaży.

Zostało 76% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Barbara Giamanco

Partner w Social Centered Selling, spółce doradczo-szkoleniowej zajmującej się budowaniem w organizacjach potencjału sprzedaży przy wsparciu mediów społecznościowych. 

Adrianna Wardzała

Dyrektor Marketingu w ICAN Institute


Najpopularniejsze tematy