Wraz z rozwojem technologii cyfrowych obserwujemy głębokie zmiany zachodzące na rynku pracy. Coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokoleń Y oraz Z, którzy nie tylko mają zupełnie inne oczekiwania niż pracownicy starszych generacji, ale też dzięki biegłości w posługiwaniu się Internetem i rozwiązaniami mobilnymi nie mają problemów z publiczną oceną dotychczasowego pracodawcy i znalezieniem nowego. Dlatego firmy nieustannie muszą się zmieniać i szukać nowych sposobów na motywowanie młodych pracowników, bowiem ich zaangażowanie przesądzi w przyszłości o sukcesie przedsiębiorstw.
Pracodawcy powinni stale dostosowywać się nie tylko do zmieniających się trendów, ale też do nowych technologii. Dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwa muszą odpowiadać na różne potrzeby aż trzech pokoleń pracowników funkcjonujących na rynku. Nie jest to z pewnością łatwe zadanie w kontekście dużych oczekiwań zatrudnionych. Ci, chociaż mają bardzo ambitne plany dotyczące rozwoju kariery, oczekują także, że uda im się zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym...