Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Wzrost dzięki sprzedaży wielokanałowej

W 2009 roku operator turystyczny TUI Poland ze sprzedażą na poziomie 279 mln zł był drugim graczem na polskim rynku i przynosił straty. W ubiegłym roku sprzedaż TUI osiągnęła 570 mln zł, a firma wyszła na plus, notując 3 mln zł zysku. Marek Andryszak, prezes polskiego oddziału TUI, wraz ze swoimi menedżerami zmienił podejście do sprzedaży – połączył sprzedaż w tradycyjnych i internetowych kanałach, dzięki czemu firma odnotowała wzrost.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paweł Kubisiak

Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"

Marek Andryszak

prezes TUI Poland


Najpopularniejsze tematy