Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590

Blisko połowa przedsiębiorstw w warunkach kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa utrzyma stabilność finansową najwyżej przez 2‑3 miesiące. Tylko co siódma firma będzie w stanie wytrwać do 4 tygodni. Globalna organizacja GS1 wspierająca handel w 150 krajach na świecie - znana m.in. z kodu kreskowego - zainicjowała kampanię #zacznijod590, promującą firmy będące uczestnikami Systemu GS1 w Polsce.

Obecnie w Systemie GS1 w Polsce znajduje się już 26 300 przedsiębiorstw, których działalność obejmuje wiele sektorów. Organizacja GS1 zachęca do zapoznania się z produktami i usługami, które oferują Uczestnicy Systemu GS1 oraz do udziału w akcji #zacznijod590, dzięki której można w łatwy sposób sprawdzić źródło pochodzenia produktów i wspierać lokalne przedsiębiorstwa. Wystarczy sprawdzić trzy pierwsze cyfry kodu kreskowego i wybrać te, które wskazują na towar pochodzący od polskiego producenta lub dystrybutora.

Organizacja GS1 promuje firmy, które zgłoszą udział w kampanii w swoich kanałach komunikacji oraz w mediach.

To kolejna nasza inicjatywa na trudne czasy. Pragniemy podzielić się różnymi przykładami i dobrą energią. Równolegle priorytetowo traktujemy wszystkie firmy, które do tej pory nie były uczestnikami Systemu GS1. Jest to okazja, aby także one sięgnęły po korzyści płynące ze standardów GS1 – komentuje Aleksander Niemczyk, prezes zarządu GS1 Polska.

Ze względu na stan epidemii większość sklepów stacjonarnych została zamknięta. Możliwa jest jednak sprzedaż online. GS1 Polska przygotowało narzędzia oraz poradniki edukujące, jak skutecznie sprzedawać w internecie - mówi Elżbieta Hałas, Członkini Zarządu GS1 Polska.

Materiały dotyczące sprzedaży na platformach typu marketplace umieściliśmy w dedykowanej zakładce. Dostępne są tam porady dotyczące platform sprzedażowych firm Amazon, Google, eBay czy Carrefour.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się tutaj.


Najpopularniejsze tematy