Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Większy efekt z mniejszego budżetu

Redakcja HBRP przeprowadziła rozmowę z Fredem Sennem – współzałożycielem i partnerem międzynarodowej agencji reklamowej Fallon Worldwide.

Z Fredem Sennem rozmawiał Andrzej Łokaj.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Fred Senn

Fred Senn jest współzałożycielem i partnerem międzynarodowej agencji reklamowej Fallon Worldwide. Doradza m.in. Citibankowi, Sony, Orange. Wraz z zespołem zdobył największą liczbę nagród za kreatywność spośród wszystkich agencji reklamowych na świecie. Współautor bestsellera Juicing the orange z 2006 roku, przewodnika po kreatywności w reklamie.

Andrzej Łokaj

Andrzej Łokaj jest redaktorem w Harvard Business Review Polska.


Najpopularniejsze tematy