Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu
Czy wiesz, że dziś to właśnie w social mediach klienci pokonują główny odcinek swojej drogi zakupowej?
To tam poznają produkt, szukają rozwiązań swoich dylematów zakupowych, pytają o opinie i dzielą się treściami powiązanymi z daną usługą czy produktem. I podczas gdy inne metody sprzedaży tracą na efektywności, sprzedaż w mediach społecznościowych, czyli social selling, systematycznie rośnie w siłę. Wiążą się z tym nowe wyzwania, dylematy i, niestety, błędy, wynikające z niedostatecznego przygotowania do tej formy sprzedaży. Jak więc uniknąć falstartu? Jak zacząć skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych? Jakie jeszcze korzyści przyniesie Twojej firmie social selling?
Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium HBRP:
Nasz ekspert:
Piotr Stohnij
Ekspert i wykładowca ICAN Institute. Działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej oraz marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadził prawie 600 godzin zajęć dla kadry zarządzającej. Regularnie występuje na konferencjach i webinariach oraz publikuje na łamach czasopism branżowych, takich jak „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”.