Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu

Czy wiesz, że dziś to właśnie w social mediach klienci pokonują główny odcinek swojej drogi zakupowej?

To tam poznają produkt, szukają rozwiązań swoich dylematów zakupowych, pytają o opinie i dzielą się treściami powiązanymi z daną usługą czy produktem. I podczas gdy inne metody sprzedaży tracą na efektywności, sprzedaż w mediach społecznościowych, czyli social selling, systematycznie rośnie w siłę. Wiążą się z tym nowe wyzwania, dylematy i, niestety, błędy, wynikające z niedostatecznego przygotowania do tej formy sprzedaży. Jak więc uniknąć falstartu? Jak zacząć skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych? Jakie jeszcze korzyści przyniesie Twojej firmie social selling?

Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium HBRP:

Nasz ekspert:

Piotr Stohnij

Ekspert i wykładowca ICAN Institute. Działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej oraz marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadził prawie 600 godzin zajęć dla kadry zarządzającej. Regularnie występuje na konferencjach i webinariach oraz publikuje na łamach czasopism branżowych, takich jak „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”.


Najpopularniejsze tematy