Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Uniezależnić się od kluczowych klientów

Wasza prezentacja zrobiła na nas wielkie wrażenie. Oczywiście nie przesądza to jeszcze o wygranej w naszym konkursie, ale już znaleźliście się wśród trzech firm, z którymi będziemy kontynuować rozmowy – powiedział Wiktor Mioduszewski, dyrektor marketingu Olympia Banku.

Prezentacja odbywała się przed bankowym działem marketingu, w związku z konkursem na wybór firmy, która podejmie się organizacji KorpoRun, dużej imprezy biegowej banku, adresowanej do środowisk biznesowych.

– Mamy świadomość, że zależy wam na perfekcyjnej organizacji wydarzenia i pozyskaniu atrakcyjnych leadów przedstawicieli świata biznesu, dlatego przynieśliśmy dodatkowo listy referencyjne i rekomendacje, jakie otrzymaliśmy od partnerów W i sponsorów naszego flagowego projektu Inter Bike Show...

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paweł Kubisiak

Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"

Agnieszka Węglarz

Niezależny doradca, strateg i praktyk biznesowy w B2B oraz wykładowca; ekspert ICAN Institute w obszarze modeli biznesowych, segmentacji, oferty wartości oraz sprzedaży doradczej w B2B.


Najpopularniejsze tematy