aa
Biznes potrzebuje „duszy”, co oznacza, że liderzy muszą wprowadzać politykę skupioną na praktykach zrównoważonych środowiskowo, etycznym podejściu do kontaktów z klientem oraz sumiennie przestrzeganych prawach pracowniczych. Właściciele firm i menedżerowie, którym te koncepty nie są obce, zmieniają reguły biznesowe, chcąc docierać do klientów przywiązujących coraz większą wagę do takich postulatów. Oto kilka przykładów realnych działań zgodnych z głosem sumienia.
W 2019 roku ludzkość „wyprodukowała” rekordowe 53 miliony ton elektrośmieci. Popyt na urządzenia elektroniczne napędza gorączkę pozyskiwania ze skorupy ziemskiej rzadkich pierwiastków, co wiąże się z ponurymi konsekwencjami nie tylko dla środowiska, ale też dla społeczności żyjącej na obszarach, gdzie się je wydobywa.
z tego, jak ich firmy oddziałują na
otaczający świat. Benjamin Laker