Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Trendy, które kształtują biznes

Patronat MIT Sloan Management Review Polska

Za nami druga edycja Business Insider Trends Festival, konferencji, podczas której omawiano najważniejsze wydarzenia i trendy związane z gospodarką, komunikacją marketingową i nowymi technologiami. Kilkadziesiąt prelekcji, debat, warsztatów i paneli dyskusyjnych podzielono na cztery sceny tematyczne – Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Podczas wydarzenia zorganizowano także specjalne bloki tematyczne – China Session (w ramach sceny Global Economy), Leadership Session (scena Life Science), PropTech oraz Women Power.

„Business Insider Trends Festival to miejsce wymiany inspiracji i szukania kreatywnych rozwiązań. Myślą przewodnią tegorocznego wydarzenia był zrównoważony rozwój ekonomiczny. Firmy dzisiaj powinny działać, mając na względzie potrzeby społeczne i przyszłość naszej planety. Cieszę się, że udało nam się zainspirować 2,5 tys. menedżerów do myślenia nie tylko przez pryzmat zysków, ale także potrzeb społecznych” – powiedział Jovan Protic, COO, członek zarządu w Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszego dnia konferencji mocny akcent stanowiło wystąpienie Henrego Blodgeta, założyciela Business Insidera. Jak podkreślał, współczesne przedsiębiorstwa wobec problemów i wyzwań współczesnego świata muszą zrobić krok w tył – przestać koncentrować się jedynie na tworzeniu zysku dla swoich udziałowców – żeby zrobić dwa kroki naprzód – zacząć dbać o tworzenie wartości dla ogółu – udziałowców, pracowników, klientów i swojego otoczenia.

Niezwykle poruszająca dla publiczności była także prezentacja Hannesa Schmida, światowej sławy fotografa, twórcy organizacji charytatywnej Smiling Gecko. Schmid pokazał na przykładzie działalności Smiling Gecko w Kambodży, że walka ze skrajną biedą i innymi kwestiami społecznymi wymaga niezwykłej determinacji, zaangażowania wielu stron i że są to procesy bardzo złożone, gdzie proste rozwiązania często są po prostu nieskuteczne.

Dużym zainteresowaniem cieszył się również blok tematyczny China Session, podczas którego przedstawiciele największych firm z Państwa Środka opowiadali o chińskim rynku, jego specyfice, przemianie z największego naśladowcy świata w coraz bardziej liczącego się innowatora, a także przybliżali swoje marki i dzielili się własnymi doświadczeniami zebranymi w Chinach i w Europie.

„Druga edycja Business Insider Trends Festival za nami, ale my już myślimy o kolejnej. To ekscytujący projekt i widząc, jaką popularnością się cieszy wśród liderów branży mediowej, marketingowej, technologicznej i szeroko rozumianego biznesu, tym bardziej chcemy go rozwijać, aby był na jeszcze wyższym poziomie i żeby Polskę odwiedzali tak niesamowici goście jak w tym i ubiegłym roku. Chcemy, żeby Business Insider Trends Festival był platformą wymiany wiedzy, najnowszych informacji, doświadczeń i emocji” – podsumował Jovan Protic.

Kolejna edycja Business Insider Trends Festival odbędzie się 14–15 października 2020 r.


Najpopularniejsze tematy