Na czym polegać będzie „nowa rzeczywistość” z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Wzorce wskazujące jak będzie wyglądać nowa rzeczywistość (na podstawie badania Salesforce):
Większa koncentracja na pracownikach;
Szybkość i prostota działania jak w start‑upach;
Konieczność zmiany strategii w zakresie technologii cyfrowych;
Dzielenie się doświadczeniem;
Biznes jako platforma wprowadzania zmian.
Jak przeprowadzić transformację cyfrową?
Jest tak wiele opinii czym jest transformacja cyfrowa, że należy przyjrzeć się temu bliżej.
Nastawienie renovate - optymalizowanie przedsiębiorstwa - strategia czysto obronna.
Nastawienie transcend - tworzenie nowych wartości dla klienta - podejście przedsiębiorcze.
Nastawienie envolve - pomost do przejścia z renovate do transcend - postawienie klienta w centrum zainteresowania.
Cztery kierunki transformacji ukierunkowanej na klienta:
Procesy biznesowe ukierunkowane na klienta;
Zespół skupiony na kliencie;
Maksymalne uproszczenie i usprawnienie rozwiązań technologicznych;
Monitorowanie i reagowanie.
Firmy, które najlepiej radzą sobie z transformacją cyfrową, mają jasno postawiony cel, do którego dążą.
Zobacz całe wystąpienie w formie wideo:
Kongres ICAN Management Review „Liderzy Jutra”
Kongres odbył się 27 i 28 października 2020 roku. Niemal 40 ekspertów z Polski i ze świata podczas swoich wystąpień podzielonych na 13 sekcji tematycznych omówiło najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu. Wykładom, wywiadom, debatom i prezentacjom przyglądało się ponad 1500 uczestników.
Kolejne materiały poświęcone Kongresowi, w tym relacje z obu dni wydarzenia oraz poszczególne wystąpienia w formie wideo, znaleźć można pod tym linkiem.