Przeobrażenia stylu życia widać choćby po statystykach pokazujących, jak użytkownicy korzystają obecnie z urządzeń mobilnych. Z badania przeprowadzonego przez agencję TNS Polska wynika, że ponad 60% Polaków powyżej 15. roku życia ma przynajmniej jeden telefon z dotykowym ekranem i systemem operacyjnym umożliwiającym instalowanie aplikacji; ponad 20% ma tablet. Dane Spicy Mobile, firmy badającej polski rynek urządzeń i aplikacji mobilnych, udostępniane na platformie Mobigate dowodzą, że użytkownicy telefonów komórkowych i smartfonów korzystają z tych urządzeń średnio 2 godziny i 45 minut dziennie. Przy czym na rozmowy przeznaczają relatywnie niedużo, bo 10 minut 46 sekund w ciągu dnia. Znacznie częściej i dłużej wykorzystują smartfon jako narzędzie dające dostęp do internetowych treści, czy to z poziomu przeglądarki, czy specjalnych aplikacji. W samym tylko sklepie Google Play, obsługującym platformę Android, co miesiąc do oferty wchodzi niemal 1400 nowych aplikacji. Polscy użytkownicy instalują na urządzeniach średnio nieco ponad pięć takich programów. Przeciętny użytkownik ściąga miesięcznie około 7400 MB wszelkich danych, z czego 1600 przez łącza telefonii komórkowej GSM, a 5800 za pośrednictwem Wi‑Fi.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Najpopularniejsze tematy
- Zarządzanie sobą
- Rozwój zarządzania
- Budżetowanie
- Konflikt
- Agile
- Optymalizacja usług
- Networking
- Zarządzanie działaniami operacyjnymi
- Zarządzanie międzykulturowe
- Prawo biznesowe
- Ekonomia behawioralna
- Zarządzanie kryzysem
- Praca
- Badania i rozwój
- Eksperymentowanie
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Własność intelektualna
- Komunikacja wewnętrzna
- Analiza finansowa
- Klienci
- Wewnętrzna konkurencyjność
- Sztuczna inteligencja
- Emerytura
- Fintech
- Zarządzanie międzykulturowe
- Podejmowanie decyzji
- PR
- Wirtualna rzeczywistość
- Wdrażanie strategii
- Przedsiębiorczość
- Wywieranie wpływu
- Planowanie kariery
- CRM
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Internet
- Planowanie strategiczne
- Globalna strategia
- Demografia
- Kreatywność
- Edukacja
- Trudne rozmowy
- Komunikacja
- Polityka kadrowa
- Mierzenie wydajności
- Projektowanie
- Ekonomia i społeczeństwo
- Zarządzanie ryzykiem
- ERP
- Miejsca pracy
- Rynki wschodzące
- Zarządzanie zmianą
- Przełomowa innowacja
- Marketing relacji
- Okiem czytelnika
- Zwalnianie pracowników
- Dane
- Zarządzanie firmą
- Koszty
- Finanse i rachunkowość
- Polityka cenowa
- Zarządzanie usługami IT
- Fuzje i przejęcia
- Rozwój ekonomiczny
- Rachunkowość
- Zarządzanie organizacją
- Marketing Zarządczy
- Zmiany pokoleniowe
- Odpowiedzialność społeczna
- Obsługa klienta
- Spotkania
- Rozwój produktu
- Rynki finansowe
- Finanse przedsiębiorstwa
- Historia biznesu
- Nieformalne przywództwo
- Stres
- Zarządzanie informacją
- Poszukiwanie pracy
- Marka
- Kierowanie zespołami