Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Saint-Gobain: Przede wszystkich chcemy być dobrym pracodawcą

Dobry pracodawca musi być w kontakcie z rynkiem, komunikować się z nim, tworzyć nowe rozwiązania oraz śledzić trendy - przekonuje Magdalena Krupa, dyrektor HR Saint‑Gobain w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Turcji.

W ramach patronatu nad inicjatywą Top Employers Institute rozmawiamy z przedstawicielami firm, które zostały wyróżnione prestiżowym tytułem Top Employers Polska 2017. Zapytaliśmy ich o kluczowe wyzwania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, praktyki z zakresu budowania wizerunku na rynku pracy, a także o wskazówki dla firm, które chciałyby dołączyć do grona najlepszych pracodawców. Wypowiedzi pozostałych laureatów znajdują się na: hbrp.pl/topemployers.

Technologie w służbie HR‑u

HR musi się odnaleźć w warunkach zmienności, złożoności i nieprzewidywalności. Dostęp do danych i konieczność podejmowania szybkich decyzji to jedne z wyzwań dla HR‑u, bo oznacza cyfryzację procesów, a w konsekwencji ich decentralizację. Tworzenie interaktywnych platform oraz powiązanie ich z procesami HR‑owymi w dużej mierze jest jeszcze przed nami. Analityka i jeszcze raz analityka danych, prognozowanie, dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebą klienta to tematy na „mobilne biurko HR‑u”.

Pośrednictwo pracowników

W Saint‑Gobain staramy się kierunkować działania do odpowiednich grup odbiorców i odpowiadać na potrzeby potencjalnych kandydatów przed, w trakcie oraz po zakończeniu procesu rekrutacji. Komunikację marki pracodawcy opieramy na naszych pracownikach, to oni są twarzą każdej inicjatywy employer brandingowej. Stają się naszymi ambasadorami na Facebooku, LinkedInie, Twitterze, w ogłoszeniach, zakładce kariera i wszędzie tam, gdzie mówimy o Saint‑Gobain jako pracodawcy. Chcemy być przede wszystkim dobrym pracodawcą i wierzymy, że dzięki naszym pracownikom i (social) employer brandingowi będziemy w stanie to skutecznie zakomunikować.

Bycie dobrym pracodawcą zobowiązuje

Dobry pracodawca musi być w kontakcie z rynkiem, komunikować się z nim, tworzyć nowe rozwiązania na potrzebę klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz śledzić trendy. Trzeba zapomnieć o tym, że procesy czy programy tworzy się na lata. Co roku pojawiają się nowe oczekiwanie, potrzeby, na które trzeba odpowiadać. Raz uzyskany tytuł TE nie jest dany na zawsze, trzeba o niego dbać tzn. utrzymać dobre praktyki, przekraczać oczekiwania, próbować, testować nowe rozwiązania i oczywiście umieć poprzeć słowa faktami, cyframi i referencjami.

Magdalena Krupa

Dyrektor HR Saint-Gobain w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Turcji. 


Najpopularniejsze tematy