Sabre Corporation, działająca również w Polsce firma zajmująca się oprogramowaniem i technologią w branży turystycznej, ogłosiła rozwiązanie umowy dystrybucyjnej z Aeroflot. Ponadto przekazano milion dolarów na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża.
Na czym polega pomoc?
Sabre, które w Polsce zatrudnia 1500 osób, podjęło natychmiastowe kroki w celu usunięcia treści dotyczących linii lotniczych Aeroflot ze swojego Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS), używanego przez agencje, biura podróży i korporacje na całym świecie do wyszukiwania, dokonywania i zarządzania rezerwacjami.
Dodatkowe działania
Sabre wspiera również działania humanitarne w regionie dotkniętym konfliktem. Firma przekazała milion dolarów na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża, który od 100 lat pomaga przesiedleńcom, podejmując działania charytatywne w strefach konfliktów. Kwota zostanie przeznaczona na zakup m.in. żywności, niezbędnych artykułów higieny, śpiworów, a także na wsparcie pomocy medycznej dla uchodźców z Ukrainy szukających schronienia w Polsce.
Sprzeciwiamy się konfliktowi militarnemu
Sabre z coraz większym niepokojem obserwuje ewoluującą sytuację na Ukrainie. Od samego początku naszym głównym celem było zapewnienie bezpieczeństwa członkom naszego zespołu w regionie dotkniętym konfliktem, a także wsparcie tak bardzo potrzebnych działań humanitarnych. Sprzeciwiamy się temu konfliktowi militarnemu. Przestrzegamy i będziemy przestrzegać sankcji nałożonych na Rosję. Ponadto dzisiaj ogłosiliśmy, że Sabre rozwiązało umowę dystrybucyjną z Aeroflot, usuwając treści dotyczące przewoźnika z naszego GDS.
Sean Menke, dyrektor generalny Sabre
<a href=>