Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Rewolucja pod hasłem płynnego przejścia

Rewolucja cyfrowa w outsourcingu nie polega na prostym zastąpieniu procesów „analogowych” cyfrowymi lub – jak w przypadku segmentu, w którym działa Xerox Polska – zastąpieniu dokumentów papierowych elektronicznymi. Kluczową kwestią jest wyeliminowanie jak największej liczby zbędnych kroków w procesach (uważam, że sięga ona nawet 95%), co wiąże się ze znaczną poprawą produktywności. Innym bardzo ważnym aspektem transformacji jest automatyzacja zadań. Silnie rozwijającym się trendem jest również robotyzacja, czyli naśladowanie przez inteligentne oprogramowanie procesu, który wykonują operatorzy. Zalety takiego rozwiązania widać gołym okiem. Maszyna może wykonywać tę samą pracę o dowolnej porze z każdego miejsca na świecie, praktycznie bezbłędnie. Oprócz wspomnianej robotyzacji pojawiają się systemy, które zarządzają treściami i procesami. Są one wyposażone w skomplikowane narzędzia analityczne, zdolne wyszukiwać potrzebne informacje zarówno ze źródeł wewnętrznych, jak i zewnętrznych, po czym wybrać i uruchomić dalszy proces.

Zostało 73% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Maciej Nuckowski

Dyrektor Działu Usług Xerox Global Document Outsourcing


Najpopularniejsze tematy