Rewolucja cyfrowa w outsourcingu nie polega na prostym zastąpieniu procesów „analogowych” cyfrowymi lub – jak w przypadku segmentu, w którym działa Xerox Polska – zastąpieniu dokumentów papierowych elektronicznymi. Kluczową kwestią jest wyeliminowanie jak największej liczby zbędnych kroków w procesach (uważam, że sięga ona nawet 95%), co wiąże się ze znaczną poprawą produktywności. Innym bardzo ważnym aspektem transformacji jest automatyzacja zadań. Silnie rozwijającym się trendem jest również robotyzacja, czyli naśladowanie przez inteligentne oprogramowanie procesu, który wykonują operatorzy. Zalety takiego rozwiązania widać gołym okiem. Maszyna może wykonywać tę samą pracę o dowolnej porze z każdego miejsca na świecie, praktycznie bezbłędnie. Oprócz wspomnianej robotyzacji pojawiają się systemy, które zarządzają treściami i procesami. Są one wyposażone w skomplikowane narzędzia analityczne, zdolne wyszukiwać potrzebne informacje zarówno ze źródeł wewnętrznych, jak i zewnętrznych, po czym wybrać i uruchomić dalszy proces.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Premium
Subskrybenci wiedzą więcej!
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 73% artykułu.
Najpopularniejsze tematy
- Emerytura
- Etyka
- Działania operacyjne
- Finanse przedsiębiorstwa
- Chmury obliczeniowe
- Finanse i rachunkowość
- Mierzenie wydajności
- Kierowanie zespołami
- Myślenie strategiczne
- Badania rynku
- Demografia
- Networking
- Marka
- Ekonomia
- Firmy rodzinne
- Planowanie kariery
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Odpowiedzialność społeczna
- Reorganizacja
- Technologie mobilne
- Polityka kadrowa
- Analityka
- Kobiety w biznesie
- Własność intelektualna
- Platformy społecznościowe
- Budżetowanie
- Dane
- Koszty
- Globalizacja
- Zarządzanie zmianą
- Gender
- Internet
- Konkurencja
- Delegowanie
- Inteligencja emocjonalna
- Ekonomia i społeczeństwo
- Analiza finansowa
- Spotkania
- Prognozowanie
- Rynki wschodzące
- Rozwój ekonomiczny
- Historia biznesu
- Edukacja biznesowa
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Marketing relacji
- Poszukiwanie pracy
- Lifestyle
- Bezpieczeństwo i prywatność
- Zarządzanie czasem
- Eksperymentowanie
- Komunikacja w kryzysie
- Procesy biznesowe
- Kreatywność
- Badania i rozwój
- Nieformalne przywództwo
- Work life balance
- Ekonomia behawioralna
- Venture Capital
- Rozwój pracowników
- Wytwórstwo
- Konflikt
- Otrzymywanie informacji zwrotnej
- Biznes międzynarodowy
- Komunikacja wewnętrzna
- Platformy społecznościowe
- Audyt
- Edukacja
- Kooperacja
- Pisanie biznesowe
- Odpowiedzialność biznesu
- IT
- Coaching
- Klienci
- Autorytety
- Globalna strategia
- Stres
- Polityka cenowa
- Kariera
- Zarządzanie finansami
- Redukcja zatrudnienia