Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Raport Strategiczny IAB Polska to coroczne podsumowanie tego, co wydarzyło się na rynku online oraz przedstawienie trendów i prognoz na kolejny rok.

Jak więc wyglądał rok 2015? Wbrew obawom z roku poprzedniego spowodowanych wyhamowaniem dynamiki, w tym roku rynek online wrócił do dwucyfrowego tempa rozwoju – odnotowano nie tylko trzeci pod względem wielkości indeks wzrostu, ale również przekroczono rekordową wartość 3 mld złotych.

Ten dynamiczny wzrost to w znacznej mierze efekt ogólnego trendu cyfryzacji polskich przedsiębiorstw. Komunikacja e‑marketingowa, e‑commerce, e‑BOK oraz wszelkie inne „e-” to codzienność liczących się firm. Nie wszystkich jednak. Szczególnie w przypadku małych przedsiębiorstw widać jak wiele jest jeszcze do zrobienia i jak duży potencjał rozwoju stoi przed tą branżą.

  • Jak zmienia się obraz polskiego użytkownika internetu? Jak wypadamy na tle pozostałych państw Europy?

  • W jakim stopniu dane o użytkownikach odmieniają oblicze reklamy internetowej?

  • Jak obecnie wygląda rynek treści wideo online?

  • Czy model wykorzystywania wideo w social mediach sprawdza się?

  • Jaki wpływ na m‑commerce mają płatności mobilne?

  • Jak efektywnie zarządzać marketingiem e‑sklepów?

Na te oraz szereg innych pytań znajdą Państwo odpowiedź w Raporcie Strategicznym IAB Polska. Pobierz raport tutaj.

Marta Lenkiewicz

Redaktorka ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy