Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Raport IAB Polska „Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” ma na celu przedstawić czytelnikom stopień cyfryzacji polskich przedsiębiorstw oraz zakres wykorzystywanych przez nie narzędzi digitalowych.

Choć polskie firmy korzystają z możliwości, jakie daje internet w prowadzeniu codziennej działalności, nie do końca rozumieją potencjał, m.in. biznesowy, tego medium. Dotyczy to przede wszystkim komunikacji z klientem oraz działań marketingowych.

Więszość firm deklaruje posiadanie strony www., obecność w wyszukiwarkach czy komunikację z klientami w mediach społecznościowych. Znacznie rzadziej jednak mogą się już poszczycić posiadaniem mobilnej wersji strony internetowej czy możliwością sprzedaży swoich towarów i usług przez internet.

  • Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy?

  • Z jakimi wyzwaniami prawnymi i podatkowymi musi mierzy się rynek cyfrowy?

  • Z jakich narzędzi komunikacji cyfrowej powinny korzystać MŚP?

  • Jak skutecznie monitorować działania reklamowe online?

  • Jakie benefity płyną z analityki big data?

  • Jak komunikować się z klientami B2B i B2C?

Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź w raporcie IAB Polska „Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”. Pobierz raport klikając tutaj.

Marta Lenkiewicz

Redaktorka ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy