Raport IAB Polska „Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” ma na celu przedstawić czytelnikom stopień cyfryzacji polskich przedsiębiorstw oraz zakres wykorzystywanych przez nie narzędzi digitalowych.
Choć polskie firmy korzystają z możliwości, jakie daje internet w prowadzeniu codziennej działalności, nie do końca rozumieją potencjał, m.in. biznesowy, tego medium. Dotyczy to przede wszystkim komunikacji z klientem oraz działań marketingowych.
Więszość firm deklaruje posiadanie strony www., obecność w wyszukiwarkach czy komunikację z klientami w mediach społecznościowych. Znacznie rzadziej jednak mogą się już poszczycić posiadaniem mobilnej wersji strony internetowej czy możliwością sprzedaży swoich towarów i usług przez internet.
Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
Z jakimi wyzwaniami prawnymi i podatkowymi musi mierzy się rynek cyfrowy?
Z jakich narzędzi komunikacji cyfrowej powinny korzystać MŚP?
Jak skutecznie monitorować działania reklamowe online?
Jakie benefity płyną z analityki big data?
Jak komunikować się z klientami B2B i B2C?
Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź w raporcie IAB Polska „Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”. Pobierz raport klikając tutaj.