Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018

Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu?

Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co wpływa na coraz większą złożoność rynku oraz dynamikę zmian. Jeszcze kilka lat temu nikt nie wspominał o blockchain i możliwości wykorzystania tej technologii w reklamie interaktywnej, technologie oparte o głos były co najwyżej ciekawym gadżetem, a cały rynek e‑sportu i gier on‑line mógł wydawać się mało interesującym z punktu widzenia reklamodawcy. Obecnie wspomniane wyżej przykłady wpisują się w główny nurt wydarzeń, a to tylko nieznaczna część całego złożonego i dynamicznego rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.

Jak zatem poruszać się w przestrzeni cyfrowej? Odpowiedź jest chyba tylko jedna – edukacja. Jako przedsiębiorcy musimy się nieustannie uczyć, poznawać nowe technologie, narzędzia, rozumieć nie tylko możliwości dnia dzisiejszego, ale również te, które za chwilę przyniesie nam jutro.

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • Jak planować kampanie reklamowe online, by przynosiły one oczekiwane efekty?

  • Na co postawić, a z czego zrezygnować?

  • Czego oczekują dzisiejsi internauci – potencjalni klienci?

  • Jak z sukcesem sprzedawać w sieci?

  • Z jakimi wyzwaniami przyjdzie się każdemu zmierzyć w przyszłym roku?.

Chcesz dowiedzieć się więcej? <a href=>Kliknij i pobierz raport »

Marta Lenkiewicz

Redaktorka ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy