Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2017 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców aktywnie działających w sieci w ciągu najbliższych 6 miesięcy?
Odpowiedzi na te, jak i inne pytania, znalazły się w kolejnej edycji cyklicznego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.
Już po raz czwarty przedstawiciele branży internetowej dogłębnie przeanalizowali rynek cyfrowy - zaprezentowali tegoroczne najważniejsze trendy, i na ich podstawie wskazali, jak wyglądać będzie najbliższa przyszłość internetu w Polsce. Przedstawione kierunki rozwojowe w analityce, automatyzacji, mobile’u, wideo czy content marketingu to szereg praktycznych informacji i wskazówek pomocnych w prowadzeniu biznesu online.
Z raportu dowiesz się m.in.:
Jak planować kampanie reklamowe online, by przynosiły one oczekiwane efekty?
Na co postawić, a z czego zrezygnować?
Czego oczekują dzisiejsi internauci – potencjalni klienci?
Jak wypromować markę i z sukcesem sprzedawać w sieci?
Dlaczego treści wideo robią taką karierę w internecie?
Z jakimi wyzwaniami przyjdzie się każdemu zmierzyć w przyszłym roku?
W raporcie wielokrotnie podjęty został również temat zmian prawnym, jakie czekają tę branżę w 2018 roku. Wprowadzenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych RODO gwarantujące użytkownikom dużo większą kontrolę nad własnymi danymi to ogromne wyzwanie dla firm. Wiąże się ono bowiem z wprowadzeniem niezbędnych zmian proceduralnych i operacyjnych i idącą za tym koniecznością poniesienia znacznych kosztów przystosowawczych.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij i pobierz raport »