biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu.

W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko niektóre z trendów, które zmieniają branże retail i e‑commerce.

W jaki sposób możemy przełożyć je na realne działania w naszych organizacjach? Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na nowe rozwiązania? Jak będzie wyglądała przyszłość sprzedaży?

Już 19 listopada 2019 r. zapraszamy do udziału w konferencji „MIT Sloan Management Review Polska”, Salesforce i Craftware: „Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem, jeśli nic nie zmienimy?”, podczas której:

  • poznasz najnowsze światowe trendy w sprzedaży, wyniki ostatnich badań oraz sposoby wdrożenia najskuteczniejszych rozwiązań w swoim biznesie,

  • dowiesz się, w jaki sposób wdrażać rozwiązania chmurowe w sprzedaży, by łatwiej osiągać cele biznesowe,

  • weźmiesz udział w prezentacji narzędzi wspierających marketing automation B2C i obsługę klienta,

  • poznasz studium przypadku klienta Salesforce oraz jego doświadczenia przed- i powdrożeniowe nowoczesnych rozwiązań wspierających sprzedaż.

Szczegółową agendę konferencji, sylwetki prelegentów i formularz zapisów znajdziesz na dedykowanej stronie konferencji.