Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Przekuwanie potrzeb klientów w innowacje

Każda firma słucha swoich klientów i odpowiada na ich potrzeby. Ale większość nie rozumie ich istoty i nie słucha tego, co powinna. W efekcie ponad 80 procent nowych produktów i usług wprowadzanych na rynek ponosi porażkę. Podczas debaty redakcyjnej Harvard Business Review Polska praktycy z kilku polskich firm starali się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje i jak efektywnie realizować proces innowacji oparty na wiedzy o preferencjach klientów. Specjalnym gościem i uczestnikiem debaty był Anthony Ulwick, światowy autorytet w dziedzinie innowacji.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Marek Tarnowski

Prezes firmy Mokate, producenta m.in. kawy cappuccino i herbat.

Hanna Miecznikowska

Hanna Miecznikowska jest dyrektorem strategii w agencji Euro RSCG.

Paweł Kucharski

Paweł Kucharski jest dyrektorem departamentu bankowości elektronicznej BRE Banku (mBanku)

Kuba Karliński

Kuba Karliński jest partnerem Innovatiki.

Ksenia Biber

Ksenia Biber jest dyrektorem marketingu UPC Polska.


Najpopularniejsze tematy