Na blogu konsultantów Global Business Services IBM Polska, chcemy otwarcie opowiadać o najważniejszych trendach biznesowych, wyzwaniach, z jakimi stykają się na co dzień przedstawiciele kadry zarządzającej.
Ale mówimy po to, aby słuchać.
Od dziesięciu lat w IBM funkcjonuje specjalny dział badawczy, IBM Institute for Business Value, którego głównym zadaniem jest właśnie – słuchanie. Bada on krytyczne trendy biznesowe, aby zapewnić strategiczną wiedzę dla naszych Klientów i rynku. IBV jest jednym z największych biznesowych centrów badawczych na świecie nie będącym częścią uczelni wyższej.
Świętując równą dekadę badań C‑suite (m.in. kilka edycji CEO Study, CFO Study, CIO Study itd.), podczas których rozmawialiśmy bezpośrednio z ponad 18.000 przedstawicielami kadry kierowniczej w 60 krajach, w 2013 roku chcemy zrealizować po raz pierwszy kompleksowe globalne badanie C‑suite, prezentujące jak najwyżsi menedżerowie w firmach pracują razem dla rozwoju swoich organizacji. Chcemy podczas tego badania uwzględnić głosy: CEOs, CFOs, CHROs, CIOs, CMOs i CSCOs.
Menedżerowie, którzy zgodzą się uczestniczyć w tym badaniu będą mogli dodać swój głos do dyskusji o najważniejszych kwestiach kształtowania przyszłości organizacji.
Każdy z uczestników globalnego badania, po jego zakończeniu, otrzyma spersonalizowaną analizę, obrazującą, jak jego odpowiedzi plasują się na tle wyników globalnych oraz spostrzeżeń innych dyrektorów działających w tej samej branży i regionie.
Menedżerowie, którzy chcą wziąć udział w badaniu, mogą zgłaszać się do: Ewy Królik, GBS Marketing Leader IBM Polska, e‑mail: ewa.krolik@pl.ibm.com tel.: (Office: 22) 609‑5099.
Zachęcamy do rozmowy. Chcemy poznać Waszą opinię!