Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Perry van Beek: te 2 proste zasady social sellingu pozwolą ci sprzedawać więcej

Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu nie tylko wygeneruje duże ilości wartościowych leadów dla swojego biznesu, ale również dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach. Czym jeszcze zaskoczył go LinkedIn? W rozmowie z nami Perry van Beek zdradza sekrety skutecznego social sellingu.

Jak sam przyznaje, do założenia firmy, która stała się początkiem jego kariery konsultingowej skłoniła go lektura książki Richarda Bransona „Zaryzykuj - zrób to!”. Od tamtej pory konsekwentnie podąża tą właśnie ścieżką, udowadniając, że determinacja, konsekwencja i empatia doprawione odrobiną ryzyka to filary sukcesu. Dziś Perry van Beek jest światowym autorytetem metodyki social sellingu i sprzedaży przez LinkedIn. Od wielu lat doradza firmom na całym świecie w zakresie skutecznej sprzedaży społecznościowej i pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące sprzedażą w cyfrowej rzeczywistości. Jako założyciel Social.ONE pomógł już tysiącom handlowców w skutecznym nawiązywaniu relacji z ich klientami za pomocą LinkedIna, a liderom organizacji – w opracowywaniu i wdrażaniu strategii, które pozwalają generować więcej wartościowych leadów i zwiększać sprzedaż. W swoim portfolio może pochwalić się współpracą z takimi firmami jak m.in.: IHG (Intercontinental Hotel Group), Cisco, Palo Alto Networks, ABN‑AMRO Bank, Oracle, ING Bank, a lista klientów, którym pomógł sprzedawać więcej ciągle się powiększa. W rozmowie z Adrianną Wardzałą, dyrektor marketingu ICAN Institute, Perry van Beek mówi o efektywnych sposobach budowania swojej sieci sprzedaży społecznościowej, metodach wejścia do „socialu” i potrzebie zrozumienia oczekiwań klienta – tak, by… produkt sprzedawał się sam.

  • Jak czerpać korzyści z wykorzystywania mediów społecznościowych w charakterze narzędzia sprzedażowego?

  • Co jest najistotniejszym elementem sprzedaży społecznościowej w firmach B2B i B2C?

  • Jakie błędy popełniają sprzedawcy próbujący sprzedawać przez LinkedIn?

  • Jaką rolę odgrywają liderzy organizacji w zwiększaniu sprzedaży poprzez media społecznościowe?

  • W których kanałach social media warto sprzedawać?

To tylko niektóre pytania, na które odpowiedział Perry van Beek. Zachęcamy do obejrzenia wywiadu:

Izabela Malinowska

Senior copywriter w ICAN Institute, wydawcy "Harvard Business Review Polska".

Perry van Beek

Założyciel Social.ONE i partner w firmie The Social Selling Company.

Adrianna Wardzała

Dyrektor Marketingu w ICAN Institute


Najpopularniejsze tematy