Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Coraz więcej firm stara się opracować nowe metody i rozwiązania w celu zwiększenia efektywności sprzedaży. Przedstawiamy zatem opinie praktyków i liderów biznesu, którzy w swoich firmach wykorzystują różne sposoby działania i rozwiązania w tym obszarze.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Krzysztof Wiśniewski

Krzysztof Wiśniewski jest dyrektorem sprzedaży dla klientów korporacyjnych w firmie Lyreco Polska.

Zbigniew Walkiewicz

Dyrektor sprzedaży w Nestlé Polska.

Grzegorz Rogaliński

Grzegorz Rogaliński jest prezesem SAP Polska.

Marcin Piróg

Marcin Piróg był prezesem Carlsberg Polska.

Przemysław Mełgieś

Przemysław Mełgieś jest dyrektorem generalnym przedstawicielstwa Sanofi-Aventis na Ukrainę i Mołdawię.

Iwona Kossmann

Iwona Kossmann jest członkiem zarządu PTK Centertel ds. marketingu i sprzedaży.

Mirosław Gryszka

Mirosław Gryszka jest prezesem ABB w Polsce.

Grzegorz Bors

Grzegorz Bors jest dyrektorem zarządzającym ds. rynku prywatnego w Polskiej Telefonii Cyfrowej.


Najpopularniejsze tematy