Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Nowe oblicza mobilności

Smartfony, tablety i phablety podbijają świat. Według prognoz firmy badawczej Canalys,w 2016 roku na światowy rynek trafi aż 2,6 miliarda mobilnych urządzeń; najszybciej - w tempie 35% rocznie - rósł będzie udział tabletów. Urządzenia mobilne nie tylko cieszą si ęcoraz większą popularnością, ale także znajdują coraz szersze zastosowanie; przestały być domeną życia prywatnego i wkroczyły do firm - ułatwiają kierowanie przedsiębiorstwami, wspomagają sprzedaż, marketing i zarządzanie różnorodnymi czynnikami ryzyka.W biznesowym wykorzystaniu urządzeń mobilnych oczywiście przodują Stany Zjednoczone; dla 85% amerykańskich użytkowników smartfony stanowią istotne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych.

A jak jest w Polsce? Czy nasz kraj podążaza światowymi trendami? Jaką rolę pełnią urządzenia i rozwiązania mobilne w rodzimych firmach? W jakim stopniu wspierają rozwój przedsiębiorstw, jakie przynoszą korzyści, a jakie stwarzają zagrożenia?To główne zagadnienia, które były przedmiotem ilościowo‑jakościowego badania zrealizowanego wspólnie przez redakcję Harvard Business ReviewPolska i firmę Samsung*...

Zostało 88% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy