Smartfony, tablety i phablety podbijają świat. Według prognoz firmy badawczej Canalys,w 2016 roku na światowy rynek trafi aż 2,6 miliarda mobilnych urządzeń; najszybciej - w tempie 35% rocznie - rósł będzie udział tabletów. Urządzenia mobilne nie tylko cieszą si ęcoraz większą popularnością, ale także znajdują coraz szersze zastosowanie; przestały być domeną życia prywatnego i wkroczyły do firm - ułatwiają kierowanie przedsiębiorstwami, wspomagają sprzedaż, marketing i zarządzanie różnorodnymi czynnikami ryzyka.W biznesowym wykorzystaniu urządzeń mobilnych oczywiście przodują Stany Zjednoczone; dla 85% amerykańskich użytkowników smartfony stanowią istotne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych.
A jak jest w Polsce? Czy nasz kraj podążaza światowymi trendami? Jaką rolę pełnią urządzenia i rozwiązania mobilne w rodzimych firmach? W jakim stopniu wspierają rozwój przedsiębiorstw, jakie przynoszą korzyści, a jakie stwarzają zagrożenia?To główne zagadnienia, które były przedmiotem ilościowo‑jakościowego badania zrealizowanego wspólnie przez redakcję Harvard Business ReviewPolska i firmę Samsung*...