Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Sytuacje kryzysowe i rosnąca popularność pracy zdalnej i hybrydowej wymuszają konieczność wprowadzenia zmian w kulturze organizacyjnej firm. Dotyczy to również pozapłacowych świadczeń pracowniczych, czyli benefitów.

Zarządzanie zawsze wymaga określonych predyspozycji oraz umiejętności słuchania innych, jednak w ciągu ostatniego roku menedżerowie zostali postawieni przed nowymi, wyjątkowymi wyzwaniami. Nie dość, że potrzebowali radzić sobie ze zmianą pokoleniową, dokonującą się na bieżąco na rynku pracy, to jeszcze musieli nauczyć się zarządzania strukturami rozproszonymi z powodu popularności pracy zdalnej.

Pojawiła się zatem nagląca konieczność zadbania o dobrostan pracowników, warunkowana przez realia zewnętrzne. Większość osób znalazła się w szczególnej sytuacji emocjonalno‑psychicznej, nieraz dość ekstremalnej, ocierając się o zaburzenia lękowe, a nawet depresję. Ten stan wpłynął na diametralną zmianę oczekiwań pracowników wobec pracodawców. Staliśmy się świadkami przeobrażeń dokonujących się na całym obszarze zwanym zarządzaniem zasobami ludzkimi. W tym również i na polu oferowanych benefitów.

  • Jakie benefity najlepiej odpowiadają obecnie na potrzeby pracowników?

  • Jak wspierać pracowników w walce ze stresem i złym samopoczuciem?

  • Które rozwiązania nie mają obecnie sensu i można z nich zrezygnować?

Zobacz kolejną pigułkę wiedzy w postaci wykładu <a href=>z serii NA TABLICY, realizowanej przez „ICAN Management Review”. Tym razem porad na temat nowej roli benefitów dla pracowników udziela Katarzyna Tatarkiewicz, ekspertka w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu i wsparcia sprzedaży, a także trenerka ICAN Institute:

ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN TEMAT? A może wolisz wersję tekstową tego wykładu?

NA TABLICY: Nowa rola benefitów 

Katarzyna Tatarkiewicz PL

Sytuacje kryzysowe i rosnąca popularność pracy zdalnej i hybrydowej wymuszają konieczność wprowadzenia zmian w kulturze organizacyjnej firm. Dotyczy to również pozapłacowych świadczeń pracowniczych, czyli benefitów.

Indeks górny Ilustracje: Piotr Sokołowski Opracowanie: Tomasz Kulas Indeks górny koniec

Katarzyna Tatarkiewicz

Ekspertka w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu i wsparcia sprzedaży. Wprowadzająca i rozwijająca marki polskie i zagraniczne, z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Trenerka ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy