Po wielu tygodniach przygotowań z dumą prezentujemy nową wersję strony HBRP.pl. Nie zmieniając założeń dotyczących oferowania najwyższej jakości treści, gruntownie przebudowujemy sposób ich cyfrowego dostarczania.
Fundament nie zmienia się: zarówno w „papierze”, jak i w „cyfrze”, „Harvard Business Review Polska” pozostaje magazynem dla ambitnych menedżerów i specjalistów w swoich dziedzinach. Prezentuje nowe idee, które już są stosowane przez najlepsze firmy na świecie i dociera do ludzi, których łączy wspólny mianownik – potrzeba osobistej i zawodowej doskonałości.
Zmienia się jednak nasza cyfrowa obecność. Dziś prezentujemy jej pierwszą, wizualną odsłonę: HBRP.pl w nowej szacie graficznej. Najważniejsza zmiana to pełna responsywność, co oznacza, że dowolną treść na stronie, zwłaszcza artykuły, czyta się tak samo wygodnie na dużym ekranie komputera oraz mniejszych wyświetlaczach tabletów czy smartfonów. Pojawiać będzie się także więcej materiałów wideo, rosnąć będzie także nasza aktywność w mediach społecznościowych.
To pierwszy etap zmian. Pracujemy już nad kolejnymi udogodnieniami – w tym nad dopasowaniem artykułów z archiwum magazynu papierowego do nowej szaty graficznej (obecnie Biblioteka wiedzy pozostaje jeszcze w starym szablonie graficznym – zalogować można się do niej pod adresem bw.hbrp.pl). O zmianach będziemy Państwa informować.
Już teraz zachęcamy do odkrywania licznych nowości nowej odsłony HBRP.pl. Zapraszamy również do wyrażania swojej opinii i zgłaszania ewentualnych uwag. Pomocny w tym będzie przycisk „Send Feedback”, umieszczony w prawym dolnym rogu ekranu. Można zgłosić uwagę ogólną lub dotyczącą konkretnego elementu strony. Zachęcamy także do zostawienia swego adresu e‑mail – ułatwi nam to pracę i kontakt. Prosimy też o podanie informacji o systemie operacyjnym i przeglądarce np. Windows‑Chrome, iOS‑Safari itd.
Życzymy Państwu przyjemnego odkrywania i korzystania z zasobów strony HBRP.pl!