Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Niedoceniana sztuka budowania doświadczeń

O tym, jaką rolę odgrywa dziś zarządzanie doznaniami klientów i jak zmienia się ono w erze nowych mediów, z Berndem Schmittem, profesorem Columbia Business School w Nowym Jorku, autorytetem w dziedzinie doświadczeń klientów, rozmawia Izabela Zbonikowska.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Izabela Zbonikowska

Izabela Zbonikowska jest redaktorem Harvard Business Review Polska.

Bernd Schmitt

Światowej sławy autorytet w dziedzinie doświadczeń nabywcy, globalnych marek i kreatywności korporacyjnej. Jest profesorem biznesu międzynarodowego w Columbia Business School w Nowym Jorku i prezesem firmy doradczej The EX Group.


Najpopularniejsze tematy