Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Marka osobista CFO

Nigdy wcześniej reputacja liderów nie była tak istotna jak dziś, czyli w czasach niepewności i nieprzewidywalności. CFO potrzebują wiedzy i narzędzi, które pozwolą im budować zaufanie i zaangażowanie oraz sprawnie komunikować się w warunkach pracy zdalnej.

Kluczowym czynnikiem sukcesu jest tutaj personal branding. Wspierając członków Klubu CFO w tym wyzwaniu, 10 grudnia 2020 roku odbyły się warsztaty „Personal branding: budowanie marki osobistej CFO”, podczas których uczestnicy dowiedzieli się jak najlepsi finansiści na świecie budują swoją markę osobistą oraz jak opracować własną strategię personal brandingu. Poznali też trzy zasady komunikacji osobistej gwarantujące sukces CFO i jego spółki oraz zasady tworzenia success story i jej komunikowania jako elementu dbania o markę osobistą.

Szkolenie prowadziła Aleksandra Ślifirska, doświadczona konsultantka i trenerka w obszarze budowania marki osobistej i komunikacji liderów. Ekspertka współpracowała z takimi markami, jak Wedel, IKEA, Volkswagen i Volvo.

Jej zdaniem CFO będący w roli liderów biznesowych rozumiejących wizję i strategię firmy, budują swój osobisty brand. Powinien być on oparty na wiarygodności i wysokim kapitale reputacji, przenosząc ją na postrzeganie organizacji przez kluczowych interesariuszy. - Przed spotkaniem zrobiłam badanie wśród CEO i zapytałam ich, czego oczekują od CFO. Dyrektorzy generalni - z różnych branż - podkreślali, że marka osobista CFO jest dla nich coraz ważniejsza i oczekują od nich pełnienia roli reprezentacyjnej i scalającej kulturę organizacyjną.

CFO powinni rozpatrywać markę osobistą w szerszym kontekście biznesowym. Przyczyni się to do zmiany sposobu myślenia o różnych obszarach działalności, a także do świadomego budowania kariery.

Urszula Wysocka

Ekspert ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy