Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Marcin Winkler: Szczerość wobec konsumentów

Klienci mają rację nawet wówczas, gdy się mylą” – to zdanie, przytaczane często przez ekspertów od marketingu, szczególnie zyskało na aktualności i znaczeniu w czasach gwałtownego rozwoju Internetu i wzrostu popularności mediów społecznościowych.

Niezadowolenie anonimowego klienta, nawet jeśli niesłuszne, może przysporzyć w dzisiejszych czasach wielu kłopotów każdej firmie. Przez wiele lat przedsiębiorstwa mogły sobie pozwolić na ignorowanie pojedynczych głosów krytyki, a do kryzysów wizerunkowych dochodziło tylko w przypadku poważnych wpadek, nagłośnionych przez dziennikarzy i media masowe. Dziś jednak nawet jeden niepozorny komentarz w mediach społecznościowych może niczym kamyk wywołać lawinę, której skutki będą trudne do odwrócenia.

Sytuacja, w której znajduje się JuicePol, jest szkolnym przykładem na to, jak technologia zmieniła układ sił firma – konsument. Zmiana pochodzenia surowca do produkcji soków jeszcze kilka lat temu prawdopodobnie nie wzbudziłaby większego zainteresowania wśród klientów...

Zostało 75% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Marcin Winkler

Były dyrektor digital marketingu w Play.


Najpopularniejsze tematy