Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Łukasz Dziekoński: Młodzi ludzie reprezentujący świat IT są przyzwyczajeni do szybkiego działania

Firma Transportronics przyzwyczaiła się do starych reguł funkcjonowania na rynku. Hierarchicznie zarządzane przedsiębiorstwo nie podejmowało do tej pory kroków mających na celu zatrudnienie większej liczby młodych ludzi, aż do momentu pojawienia się wyzwania związanego z rozszerzeniem oferty produktowej.

Wcześniej organizacja traktowała przedstawicieli pokolenia Y jak wrogów, o czym świadczy chociażby fakt, że średnia wieku w spółce wynosiła 42 lata. Aby pozyskać młodych, wymagających pracowników, Transportronics musi zmienić wizerunek i zakomunikować im, że podąża za zmianami i zapewnia dynamiczne środowisko pracy pełne wyzwań i możliwości rozwoju.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Jak pozyskać młode talenty? 

Aleksandra Łada-Gola  PL

Co zrobić, gdy wejście w nowy segment rynku spowalniają problemy związane z rekrutacją dobrych specjalistów?

Zostało 61% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Łukasz Dziekoński

Członek zarządu Marguerite Fund.


Najpopularniejsze tematy