Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Klient jutra wpatruje się w ekran

Firmy starają się nieustannie podążać za konsumentami, dlatego coraz większą uwagę poświęcają przedstawicielom pokolenia Z jako konsumentom przyszłości i do nich starają się dostosować swoje działania komunikacyjne. Tymczasem, jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, aż 95% polskich gimnazjalistów ma dostęp do smartfonów, podobnie jak do laptopów. Nie oznacza to jednak, że zapanowało przesycenie tymi produktami wśród odbiorców urodzonych po roku 2000.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Agnieszka Zielińska

rzecznik prasowy Hermes Energy Group S.A.

Jakub Wróbel

Ekspert ds. technologii, mediów i komunikacji w Deloitte.


Najpopularniejsze tematy