Obecności firmy w mediach społecznościowych powinny przyświecać dwa zasadnicze cele: kształtowanie pozytywnego wizerunku oraz budowanie zaufania i lojalności wśród konsumentów. Niezbędne w realizowaniu tych założeń jest umiejętne dostosowanie komunikatów do grupy docelowej i ciągły monitoring Internetu.
Wraz z nadejściem technologii cyfrowych osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku marki dostały do rąk niezwykle przydatne i potężne narzędzia. Dzięki mediom społecznościowym są w stanie dotrzeć do odbiorców w sposób bardziej bezpośredni i silniej angażujący niż dzięki tradycyjnym środkom przekazu. Warto jednak pamiętać, że podobnie jak w przypadku komunikacji za pośrednictwem mediów tradycyjnych, tak i z mediów społecznościowych należy korzystać ostrożnie. W przypadku Kompanii Piwowarskiej rozwaga jest dla nas szczególnie ważna chociażby z tego powodu, że warzymy piwo – produkt dedykowany osobom pełnoletnim. W praktyce oznacza to, że nasza komunikacja powinna być skierowana do osób powyżej 18. roku życia...