Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Katarzyna Prus-Malinowska: Budowanie skutecznej metody wymiany pomysłów

Od 2008 roku w Banku Zachodnim WBK działa Bank Pomysłów. Jest to platforma crowdsourcingowa, która pomaga zbierać opinie klientów oraz informacje o ewentualnych błędach, jednak przede wszystkim jej zadaniem jest generowanie innowacji – zarówno w obszarze produktów i usług, jak i w sposobie funkcjonowania serwisów internetowych oraz ich użyteczności.

Początki nie były łatwe, ponieważ crowdsourcing często budzi lęk. Menedżerowie obawiają się trudności w zarządzaniu takim przedsięwzięciem, zaś  testerzy – tego, że przestaną być potrzebni. Dla nas największym wyzwaniem okazało się zapewnienie wewnątrz banku otwartości na pomysły generowane przez użytkowników portalu. Nie tylko administratorzy serwisu musieli poczuć się częścią projektu. Najważniejsze okazały się osoby odpowiedzialne za poszczególne produkty oraz kluczowe procesy. To właśnie na tych pracownikach skupiliśmy się, komunikując korzyści płynące z nowego projektu.

Zostało 72% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Katarzyna Prus-Malinowska

Dyrektor ds. komunikacji interaktywnej w Banku Zachodnim WBK.


Najpopularniejsze tematy