Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Karolina Lis-Sosnowska: Sytuacje kryzysowe mogą być impulsem dla długofalowego sukcesu

Punktem wyjścia dla stworzenia nowej jakości w firmie Hoffer, a przede wszystkim do zażegnania powstałego kryzysu, są działania w obszarze odpowiedzialności i konsekwencji dla dotychczasowego zarządu polskiej spółki. Zgłoszenie sprawy do sądu oraz wyjaśnienie nieprawidłowości jest kluczowe dla dalszego funkcjonowania firmy. To moment, w którym organizacja powinna „wyczyścić” sytuację i budować wiarygodność biznesową od nowa.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny: »

Menedżerowie okradli firmę! Co robić? 

Agnieszka Gawrońska-Malec PL

Jak wybrnąć z kryzysu i ukarać winnych?

Sytuacje kryzysowe mogą być impulsem dla osiągnięcia długofalowego sukcesu, do stworzenia nowej strategii komercyjnej, PR i marketingowej, do przygotowania kampanii służącej budowaniu wizerunku pracodawcy. Te działania nie przyniosą efektów natychmiast, ale mogą zbudować mocne podwaliny do stworzenia nowej jakości. Przysłowiowe posypanie głów popiołem, przyznanie się do wewnętrznych problemów i wdrożenie konkretnych rozwiązań powinno w dłuższej perspektywie wyjść firmie na dobre.

Zostało 61% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Karolina Lis-Sosnowska

Ekspert HAYS Poland.


Najpopularniejsze tematy