Najlepszym źródłem wiedzy o swoich produktach i usługach są opinie klientów. W jaki sposób skutecznie wykorzystać reakcje klientów do projektowania lepszych doświadczeń na każdym etapie ścieżki zakupowej?
Wiele firmy przechodzi obecnie okres intensywnej cyfryzacji swoich procesów sprzedażowych, często w pośpiechu, często nie wiedząc do końca, które obszary i jakie działania są w tym kontekście najważniejsze. Zastanawiają się, jak dostosować swój biznes do nowych reguł obowiązujących biznesy funkcjonujące w „nowej normalności” i jak zbudować lub wzmocnić swoją markę i skupić wokół niej lojalnych, zadowolonych klientów.
Dowiedz się więcej na temat projektowania lepszych doświadczeń klienta
Jak wygląda zmiana w podejściu od klasycznych badań satysfakcji do ciągłego monitoringu doświadczeń konsumenta?
Jak skutecznie wsłuchiwać się i wykorzystywać głos klienta w praktyce?
Jak reagować na zarządzanie informacją zwrotną i sytuacje kryzysowe zgłaszane przez klientów?
Jak budowa programu VOC działa w praktyce – czego unikać i co szczególnie lubią klienci?
Na te pytania odpowiedzieliśmy w trakcie webinarium z udziałem ekspertów:
W webinarium wzięli udział:
Paweł Kubicki, Dyrektor Customer Journey i Doświadczeń Klientów B2B, Orange Polska
Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU
Mariusz Smoliński, Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute
Aleksandra Świerzyńska, Dyrektor Działu Customer Experience, Grupa OLX
Anna Talarczyk, Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klienta z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług.