Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak technologie zmieniają zakupy

Doświadczenia zdobyte w czasie procesu zakupowego, wygoda podczas zakupów i postrzegana wartość nabywanych produktów i usług1 to dziedziny, w których następują zmiany, oraz obszary walki konkurencyjnej w handlu detalicznym. Takie wnioski płyną z badania KPMG opublikowanego w raporcie Disruptive influences: three key trends transforming the face of retail.

Sieci detaliczne i dyskontowe do perfekcji rozwinęły procesy zakupowe i zarządzanie asortymentem, dlatego mogą oferować klientom towary po niespotykanie niskich cenach. Jednak wraz z rozwojem technologii cyfrowych, w tym przede wszystkim e‑commerce oraz aplikacji mobilnych, powstają nowe obszary pozwalające jeszcze efektywniej zarządzać kosztami obsługi sklepów czy logistyki towarów.

Zostało 87% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Jan Karasek

Partner w KPMG.

Maciej Szatkowski

Menedżer w dziale usług doradczych w zespole doradczym dla sektora FMCG w KPMG w Polsce.


Najpopularniejsze tematy