Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak przedsiębiorstwa budują doświadczenia pracowników

Stopa bezrobocia w Polsce ciągle spada. W czerwcu wynosiła 5,9%, co oznacza, że bez pracy pozostawało mniej niż milion ludzi. Takiego wyniku nie było od 28 lat.

Nic dziwnego, że przedsiębiorcy narzekają na brak rąk do pracy i podejmują różne działania, których celem jest budowa pozytywnego doświadczenia pracowników (Employee Experience), aby związać ich silniej z firmą bądź z sukcesem rekrutować nowych. Firma doradcza KPMG, przeprowadzając drugą edycję badania na temat kluczowych wyzwań stojących przed pracodawcami w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, sprawdziła, jak firmy budują te pozytywne doświadczenia.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jaki kolor ma twoja organizacja? »

Jak zbudować inteligentną organizację? 

Anita Zbieg PL

 W każdej epoce dominuje określona forma organizacji. Jedną z ciekawszych klasyfikacji przedstawił Frederic Laloux w książce

Zostało 59% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Jan Karasek

Partner w KPMG.

Magda Stawska

Starszy menedżer w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce


Najpopularniejsze tematy