Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak biznes korzysta ze społecznych reakcji na koronawirusa?

Pandemia koronawirusa wyraźnie pokazuje, że w obliczu zagrożenia społeczeństwa funkcjonują według pewnych schematów.  Jakie wnioski dla biznesu nasuwają się po obserwacji mieszkańców krajów takich jak Polska czy Włochy? Co może skutecznie pomóc w stworzeniu spójnej strategii działania dla przedsiębiorców? Okazuje się, że to właśnie uwarunkowania kulturowe mogą być odpowiedzią na potrzebę przeformułowania lub całkowitej zmiany modelu organizacji, umożliwiającego zachowanie rentowności przedsiębiorstwu.
Czytam więcej >>

dr Rafał Paprocki

ekonomista behawioralny, badacz zachowań konsumentów, wykładowca Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu


Najpopularniejsze tematy