Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Innowacja w modelu biznesowym

Zdolność do innowacji jest kojarzona z umiejętnością wprowadzania na rynek nowych produktów lub usług. Jednak dziś, gdy skopiować można prawie wszystko, przewaga uzyskana dzięki funkcjonalności czy rozwiązaniom technicznym zazwyczaj nie trwa długo. Dlatego firmy powinny myśleć o innowacyjności całych modeli biznesowych, które dzięki swojej unikalno‑ści zapewnią im trwałą przewagę rynkową. O tym, czy polskie firmy potrafią sobie radzić sobie z tym wyzwaniem, rozmawiają uczestnicy debaty redakcyjnej HBRP: Mark Johnson (Innosight), Grzegorz Bors (T‑Mobile Polska), Łukasz Kowalik (Intel), Dariusz Mazurek (Capgemini Polska), Marcin Groniewski (Bank Zachodni WBK).

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy