Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Gorąca kawa ułatwia negocjacje. Jak działa neurosprzedaż? [WYWIAD]

Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż. Mimo naukowych dowodów podważających zasadność utartych praktyk dotyczących rekrutacji handlowców, ich rozwoju czy rozmów sprzedażowych nadal mało firm zmienia swoje podejście. Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?

O tym oraz o innych, nieoczywistych korzyściach, jakie możemy czerpać z nowej wiedzy na temat działania mózgu, z dr. Wouterem van den Bergiem rozmawiała Adrianna Wardzała, dyrektor marketingu ICAN Institute, wydawcy magazynu „Harvard Business Review Polska”.

Podczas wywiadu dr Wouter van den Berg odpowiedział m.in. na pytania:

  • Czy istnieje coś takiego jak „gen sprzedaży” lub „gen przywództwa”?

  • W jaki sposób liderzy, menedżerowie i przedsiębiorcy mogą korzystać z dokonań neuronauk, aby pokonać słabości lub rozwinąć swoją osobowość?

  • Czy i jak można doskonalić swoją produktywność dzięki poszerzaniu wiedzy na temat mózgu?

  • Dlaczego kluczowym elementem relacji biznesowych jest zaufanie i jak je wiarygodnie budować?

Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy

Dr Wouter van den Berg zapytany za kulisami naszego wywiadu o to, jakie książki poleciłby HBRP.pl, wskazał na pozycję noblisty Erica R. Kandela „In Search of Memory: The Emergence of a New Science of Mind”.

Adrianna Wardzała

Dyrektor Marketingu w ICAN Institute

Wouter van den Berg

Założyciel i badacz w BrainCompass.


Najpopularniejsze tematy