Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż. Mimo naukowych dowodów podważających zasadność utartych praktyk dotyczących rekrutacji handlowców, ich rozwoju czy rozmów sprzedażowych nadal mało firm zmienia swoje podejście. Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?
O tym oraz o innych, nieoczywistych korzyściach, jakie możemy czerpać z nowej wiedzy na temat działania mózgu, z dr. Wouterem van den Bergiem rozmawiała Adrianna Wardzała, dyrektor marketingu ICAN Institute, wydawcy magazynu „Harvard Business Review Polska”.
Podczas wywiadu dr Wouter van den Berg odpowiedział m.in. na pytania:
Czy istnieje coś takiego jak „gen sprzedaży” lub „gen przywództwa”?
W jaki sposób liderzy, menedżerowie i przedsiębiorcy mogą korzystać z dokonań neuronauk, aby pokonać słabości lub rozwinąć swoją osobowość?
Czy i jak można doskonalić swoją produktywność dzięki poszerzaniu wiedzy na temat mózgu?
Dlaczego kluczowym elementem relacji biznesowych jest zaufanie i jak je wiarygodnie budować?
Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy
Dr Wouter van den Berg zapytany za kulisami naszego wywiadu o to, jakie książki poleciłby HBRP.pl, wskazał na pozycję noblisty Erica R. Kandela „In Search of Memory: The Emergence of a New Science of Mind”.