Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Ekspansja zagraniczna nie gwarantuje wzrostu

yjście z ofertą poza granice kraju może przynieść firmom szereg korzyści, jednak wiąże się też z wyzwaniami organizacyjnymi i menedżerskimi, które mogą postawić pod znakiem zapytania jej ostateczny wpływ na wyniki finansowe. Okres dekoniunktury boleśnie przypomniał wielu przedsiębiorcom, że czasem warto nawet wykonać krok do tyłu i wyjść z niektórych rynków. Wynika to z faktu, że działalność międzynarodowa niekoniecznie spełnia swoje założenia, co potwierdzają wyniki dwóch uzupełniających się projektów badawczych zrealizowanych w latach 2013–2015, które objęły blisko 200 polskich firm.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Krystian Barłożewski

Partner w Grupie UHY ECA Advisory Sp. z o.o.

Piotr Trąpczyński

Dyrektor w Spółce Celowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i adiunkt na tej uczelni.


Najpopularniejsze tematy