Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
E-commerce Trends Summit – odkryj, jak sprzedawać więcej!

Już 22 września 2021 spotkamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami oraz narzędziami. E‑commerce Trends Summit to jedyna taka konferencja w Europie Środkowo–Wschodniej!

Pandemia uświadomiła przedsiębiorcom, jak ważne jest tworzenie e‑commerce w trakcie kryzysu. W związku z tym postrzeganie handlu internetowego, jak i samego e‑commerce, całkowicie się zmieniło. Przedsiębiorcy zajmujący się handlem, aby ubezpieczyć się na przyszłość, zaczęli przenosić swoje biznesy do Internetu. W minionym roku aż 85% Polaków zadeklarowało chęć dalszych zakupów online. Nie ignoruj tego i zacznij rozwijać swój biznes!

To wydarzenia dla:

  • Prezesów, właścicieli, członków zarządu firm B2C, B2B.

  • Specjalistów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż online i rozwój e‑commerce.

  • Osób prowadzących własny sklep internetowy.

Poznaj gości specjalnych konferencji E‑commerce Trends Summit

Podczas wydarzenia wystąpią cenieni, polscy oraz zagraniczni eksperci od zarządzania markami w przestrzeni cyfrowej oraz ekosystemami innowacji.

  • Boguslawa (Bogy) Skowronski, współzałożycielka i członkini zarządu MIT EF CEE oraz partner w FounderPartners. Jest twórczynią ekosystemów start‑upów technologicznych oraz finansistką ze specjalizacją w transakcjach kapitałowych.

  • Phil Budden, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Zajmuje się ekosystemem innowacji oraz przedsiębiorczością opartą na innowacjach. Ponadto Phil pracował w brytyjskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych jako dyplomata.

  • Rafał Wasyluk, obecnie rozwija Commerce Centre of Excellence w VMLY&R EMEA, pracując głównie dla firm sektora CPG: PepsiCo, Ferrero i Danone. Ponadto od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem strategicznym oraz zarządzaniem markami w przestrzeni cyfrowej.

  • Stuart Madnick, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Obecnie kieruje działem Cybersecurity w MIT Sloan Initiative. Jest członkiem wydziału MIT od 1972 roku. Przez ponad 20 lat pełnił funkcję szefa Grupy Technologii Informacyjnych. Był konsultantem dla dużych korporacji i współzałożycielem pięciu firm high‑tech.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić udział?

Wejdź na stronę e‑commercetrends.mitsmr.pl. Zapraszamy do udziału! Gwarantujemy, że będzie bardzo praktycznie oraz interaktywnie!


Najpopularniejsze tematy