Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?

Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie i przetwarzanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość?  Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.

  • Po co właściwie stosować w sklepie interfejs głosowy?

  • Jakie są zastosowania technologii „voice” w biznesie? Czym jest „voice commerce”?

  • Co z prywatnością? Czy jesteśmy podsłuchiwani?

  • Technologia „Voice Search” – jak to działa i jakie są jej zalety?

  • Czym jest NLU?

  • Jak uruchomić inteligentnego asystenta w eCommerce?

To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedział Michał Blak, CEO edrone w trakcie naszego wywiadu:

Czym zajmuje się edrone

edrone to założona w 2016 roku przez Michała Blaka i Rahima Blaka platforma SaaS wykorzystująca rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, dostarczająca rozwiązania Instant ROI i Customer Experience dla eCommerce. Zajmuje się usprawnianiem i automatyzowaniem procesów sprzedażowych w sklepach online, z wykorzystaniem rekomendacji produktowych, funkcjonalności on‑site i off‑site, scenariuszy marketing automation oraz zaawansowanych narzędzi do segmentacji. Z technologii oferowanych przez edrone korzysta obecnie ponad 1000 marek w 25 krajach na całym świecie.

Firma ma swoją główną siedzibę w Krakowie, ale biura edrone znajdują się także w Sao Paulo i Barcelonie. Zatrudnia ponad 110 osób. Obecnie prace badawczo‑rozwojowe firmy ukierunkowane są na rozwój technologii przetwarzania mowy naturalnej (NLP). Umożliwią one stworzenie AVA – platformy pozwalającej na dostarczanie wirtualnych asystentów sprzedaży dla eCommerce. We wrześniu 2020, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, udzieliło na projekt grantu w wysokości 12,5 mln złotych. Dodatkowo od października 2020 roku edrone jest wspierane finansowaniem serii A w wysokości 2,5 miliona dolarów, pochodzącym od PortfoLion, VC z grupy OTP.

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"

Michał Blak

CEO edrone - Instant ROI Platform, która pomaga sklepom internetowym w osiągnięciu pełnego potencjału poprzez inteligentne poznawanie klientów, ich zachowań oraz angażowanie ich w podróż zakupową


Najpopularniejsze tematy