Już co trzecia polska firma wskazuje, że zmaga się z malejącym poziomem lojalności swoich klientów. To coraz powszechniejszy problem, który już niedługo może doprowadzić do poważnego kryzysu lojalności i zauważalnego spadku zysków wielu dobrze prosperujących do tej pory firm.
Zwłaszcza, że dotychczasowe metody utrzymania klienta, takie jak programy lojalnościowe, coraz częściej tracą swoją efektywność. Jak więc wyróżnić się dziś w oczach klientów, by zatrzymać ich na dłużej? Jak dowiedzieć się, czego pragną i jak im to zapewnić?
Obejrzyj nagranie webinarium Harvard Business Review Polska, a:
• zyskasz najnowsze sposoby pozyskiwania informacji o tym, co klienci doceniają w produktach i usługach,
• dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć wartość firmowej oferty,
• poznasz nowe podejście do problemu malejącej lojalności klientów,
• dowiesz się, co ma wspólnego piramida potrzeb Maslowa z lojalnością współczesnych konsumentów,
• nasi eksperci podzielą się z Tobą wiedzą o nowych metodach zdobywania i zatrzymywania w firmie lojalnych klientów, działających nawet wtedy, gdy dotychczasowe techniki zaczynają zawodzić.