Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Już co trzecia polska firma wskazuje, że zmaga się z malejącym poziomem lojalności swoich klientów. To coraz powszechniejszy problem, który już niedługo może doprowadzić do poważnego kryzysu lojalności i zauważalnego spadku zysków wielu dobrze prosperujących do tej pory firm.

Zwłaszcza, że dotychczasowe metody utrzymania klienta, takie jak programy lojalnościowe, coraz częściej tracą swoją efektywność. Jak więc wyróżnić się dziś w oczach klientów, by zatrzymać ich na dłużej? Jak dowiedzieć się, czego pragną i jak im to zapewnić?

Obejrzyj nagranie webinarium Harvard Business Review Polska, a:

• zyskasz najnowsze sposoby pozyskiwania informacji o tym, co klienci doceniają w produktach i usługach,

• dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć wartość firmowej oferty,

• poznasz nowe podejście do problemu malejącej lojalności klientów,

• dowiesz się, co ma wspólnego piramida potrzeb Maslowa z lojalnością współczesnych konsumentów,

• nasi eksperci podzielą się z Tobą wiedzą o nowych metodach zdobywania i zatrzymywania w firmie lojalnych klientów, działających nawet wtedy, gdy dotychczasowe techniki zaczynają zawodzić.

Marta Lenkiewicz

Redaktorka ICAN Institute.


Najpopularniejsze tematy