Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Coraz więcej polskich firm decyduje się na prowadzenie działań w trosce o rozmaite grupy interesariuszy i środowisko naturalne. Nic w tym dziwnego, bowiem CSR stał się istotnym elementem budowania przewagi na rynku. O tym, jakie można zaobserwować trendy w obszarze społecznej odpowiedzialności i jak mierzyć się z najpoważniejszymi wyzwaniami, opowiadali uczestnicy debaty redakcyjnej „Harvard Business Review Polska”.

Choć istotą funkcjonowania przedsiębiorstw jest przede wszystkim generowanie coraz większego zysku, to myślenie o działaniach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu jest coraz powszechniejsze – również wśród polskich firm. Z czego wynika ta popularność? Okazuje się, że przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia CSR może być źródłem przewagi na wielu polach, m.in. budowania marki pracodawcy, satysfakcji pracowników czy dbania o wcześniej zdefiniowanych interesariuszy. Rosnąca świadomość licznych korzyści płynących z działań na rzecz społecznej odpowiedzialności sprawia, że w poszukiwaniu najskuteczniejszych rozwiązań nie musimy sięgać do zachodnich praktyk. Ogromną wiedzę w tym obszarze możemy zdobyć, obserwując firmy działające na polskim rynku.

Zaproszeni do debaty redakcyjnej, zorganizowanej przez „Harvard Business Review Polska”, eksperci i praktycy mówili o:

  • najnowszych trendach w dziedzinie społecznej odpowiedzialności i wynikających z nich zmianach zachodzących w ich firmach,

  • założeniach, które są niezbędne do budowania skutecznej strategii CSR,

  • działaniach zmierzających do kształtowania gospodarki obiegu zamkniętego,

  • wyzwaniach, przed którymi stoją ich firmy, związanych m.in. z zapewnieniem bezpieczeństwa pracy i przestrzeganiem praw osób zaangażowanych w procesy produkcyjne poza granicami Polski czy ze skuteczną komunikacją z interesariuszami na poziomie europejskim.

Chcesz się dowiedzieć, jak budować skuteczną strategię CSR w swojej firmie? Obejrzyj debatę i poznaj opinie ekspertów.

W debacie udział wzięli:
- Andrzej Losor - Górażdże Cement,
- Krzysztof Żarnotal - Synthos,
- Dominika Bettman - Forum Odpowiedzialnego Biznesu,
- Ewelina Rozpara - Grupa VIVE,
- Anna Miazga - LPP,
- Ewelina Jabłońska - AmRest,
- Agata Szczotka‑Sarna - Interseroh,
- Rafał Mikołajczyk - Benefit Systems,
- Alina Szastok - Grupa Nowy Styl,
- Magdalena Rzeszotalska - Zakłady Farmaceutyczne Polpharma.

Alina Szastok

PR and CSR specialist at Nowy Styl Group.

Ewelina Jabłońska-Gryżenia

CSR Manager, AmRest.

Ewelina Rozpara

Menedżer ds. PR i projektów marketingowych w Grupie VIVE.

Andrzej Losor

Dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie Górażdże.

Dominika Bettman

Prezes Siemens Polska

Anna Miazga

Koordynatorka ds. CSR w LPP.

Agata Szczotka-Sarna

Doradca ds. CSR i edukacji ekologicznej w Interseroh.

Rafał Mikołajczyk

Wicedyrektor ds. Komunikacji i CSR w Benefit Systems SA.

Magdalena Rzeszotalska

dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i CSR, Polpharma.


Najpopularniejsze tematy