Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Czy to, jak wygląda nasze biuro, ma realny wpływ na to, jak kształtuje się kultura organizacyjna naszej firmy? Jak ważne jest dla pracowników właściwe oświetlenie miejsca pracy?

Po zakończonym webinarium zorganizowanym w ramach projektu Biuro: nowa definicja przestrzeni, podczas którego rozmawialiśmy między innymi o znaczeniu biura dla marki pracodawcy, udało nam się porozmawiać nieco dłużej z Agnieszką Operhalską, dyrektor sprzedaży, Real Estate Segment, Philips Lighting.

Rozmowę rozpoczęliśmy od pytania o rolę oświetlenia w przestrzeni biurowej. Czy firmy mają poczucie, jak ważne i złożone jest to zagadnienie? Czym jest cieszący się coraz większym zainteresowaniem trend Human Centric Lighting?

Więcej o roli oświetlenia w firmach przeczytać można także w naszym tekście „Rzucamy nowe światło”. Przeczytać można tam między innymi:

Pracujemy obecnie coraz dłużej w pomieszczeniach zamkniętych i dlatego rola oświetlenia sztucznego jest tak istotna. (…) Właściwie wykorzystane światło może przyczyniać się do poprawy wielu zdrowotnych aspektów pracy. Może działać uspokajająco, wspomagać redukcję stresu oraz niwelować inne obciążenia o charakterze fizycznym i psychologicznym.*

Główny wątek naszej rozmowy dotyczył jednak tego, jak biuro może wpływać na postrzeganie naszej firmy? Oraz: czy ma wpływ na kulturę naszej organizacji? Jak się bowiem okazuje, aranżacja przestrzeni biurowej ma kolosalny wpływ na to, jak ludzie się ze sobą komunikują i pracują. Wpływa także na lojalność pracowników, na to, czy mają oni poczucie, że dana przestrzeń jest „ich”. Nasza rozmówczyni przekonywała o tym także na przykładzie własnej firmy, która w ostatnich latach przeszła dużą transformację. Różnica jest ogromna.

Biuro było jednym z narzędzi, które pomogło nam zmienić kulturę naszej organizacji. Przebywanie w nim daje nam dużo radości, czujemy się z nim bardziej związani. Widzę wśród pracowników dumę, że w tej chwili to biuro tak wygląda – przekonuje Agnieszka Operhalska.

Zapraszamy do obejrzenia całego zapisu naszej rozmowy.

Ten tekst jest częścią projektu Biuro: nowa definicja przestrzeni. Poznaj trendy i najlepsze praktyki związane z zarządzaniem miejscem pracy!

Agnieszka Operhalska

Dyrektor sprzedaży Real Estate Segment, Philips Lighting.

Dawid Zaraziński

Ekspert w obszarach komunikacji, przyszłości pracy i pracy zdalnej. Współtwórca Instytutu Kontekstów Pracy. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.


Najpopularniejsze tematy