Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Tworzenie platformy internetowej rządzi się dziś innymi prawami niż jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy uczestniczyłam w tworzeniu portalu Trojmiasto.pl. Przez ten czas w sieci zrobiło się tłoczno. Znacznie trudniej jest przebić się przez informacyjny gąszcz z nową formułą i utrzymać na rynku. Jednak część reguł nadal się sprawdza.

Na początku trzeba precyzyjnie określić grupę odbiorców, wybrać niszę, którą wypełnią nasze produkty lub usługi. Kolejny krok to zarejestrowanie domeny, która byłaby łatwa do zapamiętania. Powinna być na tyle prosta, by intuicyjnie przychodziła do głowy internautom poszukującym w sieci takich towarów czy usług jak te, które oferujemy. Naszym zadaniem było przygotowanie platformy informacyjnej dla mieszkańców trzech miast tworzących prężną aglomerację. Chodziło o stworzenie bazy informacji, przewodnika wskazującego, jak sprawnie poruszać się po miastach, jak wybrać restaurację, gdzie znaleźć urząd lub instytucję. Nazwa Trojmiasto.pl dawała największe możliwości, bo z naszym portalem mogli się identyfikować zarówno mieszkańcy Gdańska, Gdyni, jak i Sopotu...

Zostało 71% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Agnieszka Bomba

Wiceprezes portalu Trojmiasto.pl.


Najpopularniejsze tematy